Comiat de la Prof. Agustina García i la Dra. Marian Baltrons

El passat dimecres 16 de gener, la Prof. Agustina Garcia, juntament amb la Dra. Maria Antonia Baltrons van fer el seu comiat de l’Institut de Biotecnologia i de Biomedicina.

La Prof. García, Cap del grup de Neuroimmunologia, després d’una llarga i exitosa vida profesional dedicada a la recerca en neurociències, deixa la ciència per començar una nova etapa de la seva vida i ha volgut celebrar-ho amb els companys i amics de l’institut. Volem destacar que la Prof. Agustina García va ser sotsdirectora de l’IBB i que va posar en marxa el Servei de Cultius, sent-ne directora durant els primers anys.

La Dra. Baltrons que treballava juntament amb la Prof. García seguirà la seva vida professional al Departament de Bioquímica i Biologia Molecular de la Facultat de Medicina.

Des de l’IBB els desitgem una feliç nova etapa!