La UAB entrega els títols i premis extraordinaris de doctorat

Salvador Ventura, director de l’Institut de Biotecnologia i de Biomedicina, pronunciarà la ponència “Desmuntant el LEGO: A la cerca d’una cura per les malalties neurodegeneratives”.El 22 de novembre l’Hotel Exe Campus acollirà el lliurament dels títols i premis extraordinaris del doctorat.

A l’acte, que s’iniciarà a les 18 hores,

Victòria Nogués, secretària acadèmica de l’Escola de Doctorat, presentarà l’acte que comptarà també amb les intervencions institucionals de Margarita Arboix, rectora de la UAB; Sara Moreno, vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat de la UAB; Armand Sánchez, director de l’Escola de Doctorat i vicerector de Recerca i de Transferència de la UAB; i Tirso Gràcia, membre del Consell Social de la UAB. A més, en representació dels doctors i doctores que reben els seus títols i premis en aquesta cerimònia, hi intervindrà Daniel Fernández, distingit amb el premi extraordinari de Doctorat del Programa en Filologia Espanyola. Finalment, el cor de la UAB interpretarà el cant Gaudeamus Igitur.

Més informació: Escola de Doctorat
Programa de l’entrega dels títols de doctor i dels premis extraordinaris del doctorat