Cinc grups de recerca de l’IBB exposaran les seves capacitats tecnològiques a la Fira de la Innovació

El Parc de Recerca de la UAB i la Universitat Autònoma de Barcelona, organitzen enguany la Fira de la Innovació, que tindrà lloc el proper 17 d’octubre de 2023 a les 9h a l’Hotel EXE Campus.

Aquest esdeveniment té per objectiu presentar la tecnologia, idees innovadores o capacitats tecnològiques de grups de recerca de la UAB, per tal de facilitar-ne la seva transferència al teixit empresarial. D’altra banda, també pretén generar xarxes de col·laboració dins i fora del Campus UAB.

Serà per tant un espai de trobada entre personal investigador, empreses, emprenedors, inversors i curiosos de la innovació, que es trobarà emmarcat dins de la #SetmanadelaInnovació de la UAB que neix amb l’objectiu d’apropar a la societat les tecnologies i coneixement innovador de la Universitat.

Cinc dels nostres grups de recerca de l’IBB tindran estand propi:

Biologia Molecular de Llevats
Nanobiotecnologia
Plegament de Proteïnes i Malalties Conformacionals
Biosensors i Bioanàlisi
Bioinformàtica de la Diversitat Genòmica

A més a més també assistirà la Plataforma de Producció de Proteïnes, ubicada a l’IBB.

Si us interessa la recerca que fan i voleu saber més sobre el que us podrien oferir, registreu-vos a l’esdeveniment i passeu-los a veure pel seu estand o concerteu una reunió bilateral amb ells mitjançant la plataforma. Si doneu un cop d’ull a l’agenda de la jornada veureu que hi ha moltes més activitats previstes.

Us animem també a consultar la nostra pàgina web i en cas que detecteu alguna altra recerca de l’IBB o tecnologia associada que us pogués interessar, us poseu en contacte amb nosaltres escrivint-nos a promocio.ibb@uab.cat i així poder també concertar una trobada amb vosaltres durant la fira.

Us hi esperem a tots i a totes!