Cloenda del curs “Què podem fer per reduir les resistències als antibiòtics?”, amb una visita a l’IBB i exposició de treballs al pati

El passat divendres 30 de juny ens van visitar 25 estudiants d’instituts de Catalunya, que van participar al curs d’estiu que organitza el grup de Genètica Molecular Bacteriana dins del Programa Argó de l’Institut de Ciències de la Educació de la UAB:

“Què podem fer per reduir les resistències als antibiòtics?”

Durant aquest curs d’una setmana, els investigadors Daniel Yero, Andromeda Celeste, Marc Bravo i Isidre Gibert els han format a la Facultat de Biociències de la UAB i aquest divendres han vingut a l’IBB per conèixer les línies d’investigació que tenen centrades en la resistència dels antibiòtics. A més a més, els estudiants van preparar uns materials divulgatius molt macos per fomentar l’ús correcte dels antibiòtics, que es vanexposar en el nostre pati per tal que tots els investigadors i investigadores de l’institut els poguessin veure.