Curs Nacional de Genètica 2023: Inscripcions obertes

El Curs Nacional de Genètica (CNG 2023) és un esdeveniment anual organitzat per la Societat Espanyola de Genètica (SEG) que tindrà lloc del 13 al 17 de març a  Madrid. Sota el tema “Estructura, funció i evolució del genoma“, l’esdeveniment reunirà experts en genètica, nacionals i internacionals,  per compartir avenços científics en el camp d’estudi.

El programa del curs inclou conferències magistrals, així com tallers pràctics i sessions en què els participants podran presentar les seves pròpies investigacions i discutir idees amb altres professionals i estudiants interessats en el camp.

Aurora Ruiz-Herrera, investigadora del grup d’Integritat i Inestabilitat del Genoma de l’IBB (UAB), i Lluis Montoliu, investigador del CSIC, coordinen aquests curs i en destaquen la importància per mantenir-se al dia amb les darreres tendències i avenços en el camp de la genètica.

El curs és adequat tant per a estudiants de postgrau com per a professionals del sector, té un preu de 400 euros i la data límit d’inscripció és el 5 de Febrer.  Per formalitzar la inscripció, cal adjuntar una carta de motivació, el CV i una carta de referència de l’investigador supervisor. [MC1] Per a més informació sobre el curs, podeu consultar aquest enllaç. La SEG espera rebre un gran nombre de participants al CNG2023 i espera que sigui un èxit en termes d’actualització de coneixements, intercanvi d’idees i connexions professionals en l’àmbit científic.