Salvador Ventura, guardonat amb el Premi Transferència del Consell Social de la UAB

El proper dijous 27 d’octubre, a les 18 hores, el Consell Social de la UAB celebra el seu acte anual, en què entregarà cinc premis que encarnen els puntals de l’entitat: Universitat-Societat (per a David Noguera), Universitat-Empresa (Núria Cabutí), Alumni UAB (Cristina Gallach), Transferència UAB (Salvador Ventura) i una menció especial a Irene Miguel-Aliaga.

Amb el títol “Societat i universitat: juntes, més lluny”, la quarta edició de la Nit del Consell Social pretén generar un espai de diàleg i debat sobre com es poden estrènyer i millorar els lligams entre la societat i la universitat.

El Premi Transferència UAB del Consell Social de la UAB el recollirà l’investigador de l’Institut de Biotecnologia i de Biomedicina de la UAB, Salvador Ventura, per la seva trajectòria de recerca i transferència en el camp de la Bioquímica i la Biologia Molecular i, concretament, en l’estudi multidisciplinar del plegament de proteïnes i de com la pèrdua de la seva funcionalitat i el procés d’agregació conseqüent estan en l’origen de nombroses patologies, incloent-hi diverses de caràcter degeneratiu com el Parkinson.

Des de l’IBB ens enorgulleix que un dels nostres investigadors hagi estat distingit amb aquest premi i us animem a formar part de l’acte que es realitzarà al plató de televisió de la Facultat de Comunicació de la UAB i que també es podrà seguir en streaming a través del canal de Youtube de la UAB.

L’aforament a l’acte és limitat. Les persones interessades en assistir-hi poden inscriure’s a través del següent enllaç.