Soledad Carinelli i Silio Lima de Moura, guanyadors dels Premis Extraordinaris de Doctorat de la UAB

Els dos doctorands han fet la tesi amb Maria Isabel Pividori Gurgo, Catedràtica a la facultat de Ciències i investigadora al Institut de Biotecnologia i Biomedicina (IBB) de la UAB. A més, la tesi de De Moura ha estat codirigida per Maria Mercè Martí Ripoll, també investigadora al IBB. Degut a la pandèmia, la cerimònia de l’any passat i aquest any es celebraran les dues, conjuntament, el proper mes de novembre.

Els dos guardonats han estat premiats per les seves tesis doctorals: Carinelli amb la seva tesi “Biomarkers detection of global infectious diseases based on magnetic particles”, defensada originalment el setembre de 2019, i Lima de Moura amb “From preconcentration to rapid detection of exosomes as biomarkers in clinical diagnosis”, presentada el juliol de 2020.

La cerimònia tindrà lloc el proper novembre de 2021, i els premiats gaudiran d’un certificat acreditatiu a més del dret a la devolució de la taxa pagada per la sol·licitud del títol.