Visitem l’institut Miquel Bosch i Jover per parlar als alumnes de batxillerat sobre la problemàtica dels plàstics al mar

Mariana Teles, Irene Brandt i Roger Solà, integrants del grup d’Immunologia Evolutiva de l’IBB, grup de recerca dirigit per Nerea Roher, van realitzar una xerrada divulgativa a l’Institut INS Miquel Bosch i Jover d’Artés. La xerrada es titulava “Un mar de plàstics: la mida sí que importa” i es va dirigir a 4 grups de batxillerat.

Es van tractar temes d’importància i d’actualitat per conscienciar de l’efecte que poden tenir els plàstics en el medi ambient i la seva repercussió en la salut, a més a més de visualitzar la figura científica des de 3 diferents prismes: el d’una investigadora sènior, el d’una estudiant de doctorat i el d’un estudiant en pràctiques.

Per acabar la sessió, es va convidar als assistents a jugar a Kahoot per avaluar els coneixement apresos d’una forma interactiva i va tenir molt bona rebuda.