IBB 50 Aniversari

Aquest any 2020 l’Institut de Biotecnologia i de Biomedicina (IBB) de la UAB, antic Institut de Biologia Fonamental (IBF), fa 50 anys. Per celebrar-ho, el centre organitza diverses activitats durant tot l’any. Amb el propòsit de posar en valor la recerca i la formació fetes al centre al llarg d’aquests anys s’ha organitzat un cicle de seminaris d’antics membres de l’IBB amb diversos perfils, de diferents generacions i amb trajectòries professionals ben diferents perquè ofereixin una visió àmplia de les sortides laborals un cop acabada la formació universitària reglada.

Des de l’IBB s’espera que l’activitat, organitzada amb la col·laboració del Servei d’Ocupabilitat de la UAB i Alumni UAB, sigui una motivació extra per als actuals i futurs estudiants de la UAB a l’hora de visualitzar el seu futur professional.

La primera conferència, el proper dimecres 4 de març, a la Sala de Graus de les facultats de Ciències i de Biociències, anirà a càrrec d’Esther Ramírez, CEO i cofundadora de la companyia Iteraset Solutions, qui pronunciarà la xerrada “De l’IBB a l’empresa”. Els propers seminaris aniran a càrrec d’Ivan Martínez, vicegerent de recerca de la UAB, l’1 d’abril; Anna Aris i Elena Garcia, de l’IRTA, el 6 de maig; i Antonio Hermoso, del Centre de Regulació Genòmica i Viquipèdia, el 3 de juny.