Èxit del concurs Elevator Pitch dels instituts de recerca de la UAB

L’investigador Pablo Machuca de l’INc va ser el guanyador del concurs d’Elevator Pitch organitzat el passat dijous dia 14 de març pels instituts de la Universitat Autònoma de Barcelona, IBB, INc i ICTA-UAB. Jon Lerga de l’IBB va ser el segon classificat, seguit per Carlos Soto de l’INc.

La iniciativa, adreçada als doctorands i investigadors postdoctorals d’aquests tres instituts propis de recerca de la UAB, convidava als participants a explicar la seva recerca  en només dos minuts d’una manera interessant, amena i, fins i tot, divertida. Per dur-ho a terme, la convocatòria els va oferir un curs gratuït impartit pel grup Big Van Ciència en què els van ensenyar tècniques per parlar de ciència en públic.

El concurs, que va tenir lloc a l’hivernacle de l’edifici de l’ICTA-UAB, va estar conduït per la monologuista de Big Van Ciència Eli Prats, qui va amenitzar l’acte amb intervencions sobre la realitat de la carrera científica plenes d’humor. El públic assistent va actuar de jurat i va votar les millors presentacions per part dels participants. Pablo Machuca va endur-se la primera posició amb el monòleg “Tocado y hundido, adéu mareo” sobre la seva recerca basada en l’estudi del mareig. El segon classificat, Jon Lerga va oferir el monòleg sobre genètica “El futuro de las Inversiones” i Carlos Soto va explicar les seves investigacions en matèria d’Alzheimer amb el monòleg “¿Por dónde iba?”. Tots ells van posar en escena les fórmules i tècniques de narració oral escènica apreses durant el curs i van gaudir de l’experiència

Els centres organitzadors IBB, INc i ICTA-UAB, agrupats en el marc de l’Observatori de la Difusió de la Ciència (ODC) de la UAB, organitzen l’activitat sota la subvenció de la FECyT.

Éxito del concurso Elevator Pitch de los institutos de investigación de la UAB

El investigador Pablo Machuca del INc fue el ganador del concurso de Elevator Pitch organizado el pasado jueves día 14 de marzo por los institutos de la Universidad Autónoma de Barcelona, ​​IBB, INc y ICTA-UAB. Jon Lerga del IBB fue el segundo clasificado, seguido por Carlos Soto del INc.

La iniciativa, dirigida a los doctorandos e investigadores postdoctorales de estos tres institutos propios de investigación de la UAB, invitaba a los participantes a explicar su inevstigación en sólo dos minutos de una manera interesante, amena e, incluso, divertida. Para llevarlo a cabo, la convocatoria les ofreció un curso gratuito impartido por el grupo Big Van Ciencia en el que les enseñaron técnicas para hablar de ciencia en público.

El concurso, que tuvo lugar en el invernadero del edificio del ICTA-UAB, estuvo conducido por la monologuista de Big Van Ciencia Eli Prats, quien amenizó el acto con intervenciones sobre la realidad de la carrera científica llenas de humor. El público asistente actuó de jurado y votó las mejores presentaciones por parte de los participantes. Pablo Machuca se llevó la primera posición con el monólogo “Tocado y hundido, adiós mareo” sobre su investigación basada en el estudio del mareo. El segundo clasificado, Jon Lerga ofreció el monólogo sobre genética “El futuro de las Inversiones”

y Carlos Soto explicó sus investigaciones en materia de Alzheimer con el monólogo “¿Por dónde iba?”. Todos ellos pusieron en escena las fórmulas y técnicas de narración oral escénica aprendidas durante el curso y disfrutaron de la experiencia

Los centros organizadores IBB, INc y ICTA-UAB, agrupados en el marco del Observatorio de la Difusión de la Ciencia (ODC) de la UAB, organizan la actividad bajo la subvención de la FECyT.