IBB UAB

Convocatòria per a la contractació de personal investigador ordinari – ref. 87-IBB-2017

Departament:

IBB

Àrea de coneixement:

LAB.IMMUNOLOGIA EVOLUTIVA

Nom del projecte on desenvoluparà les funcions:

AG-2017-977: AqüiVal Evolution (biosensor)

Nom del projecte finançador:

AG-2017-977: AqüiVal Evolution (biosensor)

funcions dins del projecte

·   Desenvolupar un biosensor de camp per detecció de metabòlits o enzims rellevants en mostres de mucus de pell de peix.

requisits per a poder participar (punt 2 plec de clàusules)

·  Títol de doctor en biologia, bioquímica o similar.

·  Nivell alt d’anglès

Es valorarà:

·  Experiència prèvia en laboratori i treball en biologia molecular, biologia cel·lular i immunologia de peixos

·  Número i nivell de publicacions.

DURADA I JORNADA

·  La durada del contracte serà de 2 mesos prorrogables fins a la finalització del projecte

·  La jornada laboral serà a temps parcial

·  Hores per setmana: 31 h

Quantia i pagaments

·  Retribució bruta anual: 24.840,00 € bruts anuals

·  Liquidació en 12 pagues, inclòs el prorrateig de pagues extres.

termini i presentació de sol·licituds

·  Període de presentació: del 27 de setembre al 4 d’octubre de 2017

·  Lloc de presentació:

Dra. Nerea Roher Armentia

Laboratori d’ Immunologia Evolutiva

Institut de Biotecnologia i de Biomedicina

08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

·  Documents que cal presentar (amb l’imprès de sol·licitud): DNI o passaport, currículum, còpia del títol oficial de doctor o doctora, tota aquella altra documentació que acrediti els mèrits al·legats

criteris d’avaluació (punt 7 plec de clàusules)

La selecció de les persones candidates serà efectuada pel lab. d’Immunologia Evolutiva d’acord amb els criteris següents:

·   Experiència investigadora en l’àrea biologia molecular, biologia cel·lular i immunologia de peixos, amb especial èmfasi en la manipulació de peixos i en l’obtenció de mostres de mucus de pell per el seu anàlisis posterior. També es valorarà experiència en tècniques bàsiques d’immunologia com western blot, ELISA, citometria, purificació d’anticossos i en tècniques bàsiques de bioquímica clínica.

·   Currículum de la persona sol·licitant.

resolució (punt 8 plec de clàusules)

·  Òrgan competent per a la resolució: La Dra. Nerea Roher Armentia, responsable del lab. d’Immunologia Evolutiva de l’Institut de Biotecnologia i Biomedicina de la UAB és la persona competent que duu a terme la resolució

·  Data prevista de resolució: la data prevista de resolució d’aquesta convocatòria serà a partir del 5 d’octubre de 2017. El termini legal per resoldre la convocatòria és de sis mesos comptadors a partir de l’endemà del termini de presentació de sol·licituds. Transcorregut aquest termini sense resolució expressa, s’entendrà, per silenci administratiu, que l’ajut sol·licitat ha estat desestimat.

data de publicació convocatòria

Província

Pais

Titulació

ue s’adjunta amb la sol·licitud

Documentació que s’adjunta amb la sol·licitud

a sol·l        DNI/NIE/Passaport

Currículum Vitae

Fotocòpia del títol

Una fotografia

Altre documentació que acrediti els mèrits al·legats en el currículum:

Les dades personals facilitades per les persones candidates seran incorporades a un fitxer de la UAB amb la finalitat de gestionar el procés selectiu. Aquestes dades són imprescindibles per poder assegurar la participació dels candidats en el procés. D’acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, les persones interessades tenen dret a exercir, davant la Secretaria General de la UAB, els drets d’accés, de rectificació, de cancel·lació i d’oposició respecte a les dades.

SOL·LICITO ser admès en aquesta convocatòria i DECLARO que són certes les dades que s’hi consignen i que compleixo les condicions exigides per a treballar en una Administració pública i les previstes en les corresponents bases específiques.

(Signatura)

Localitat i data, __________________________________________________________________________________________